Arculattervezés

Logó tervezés

Tervezek igényes, modern logót, amely egyedivé és megkülönböztethetővé tesz versenytársaidtól.

Milyen is a jó logó?

  • A jó logó egyszerű

A jó logó könnyen felismerhető, egyszerű a formája és a célja az, hogy Veled, a vállalkozásoddal azonosítsák. Ha egy logó egyszerű, nem azt jelenti, hogy nem esztétikus, hanem hogy nem tartalmaz felesleges elemeket, könnyebb befogadni. A letisztult megközelítés például lehetővé teszi, hogy széleskörűen lehessen alkalmazni a logódat. Például színesben, szürke-árnyalatos vagy fekete-fehér formában is lehessen használni névjegykártyákon, termékcsomagoláson vagy a weboldalad faviconjaként.

  • A jó logó könnyen megjegyezhető

A jó logó mindig könnyen felismerhető és megjegyezhető. Egy ilyen logót egy pillantás után is könnyen megjegyeznek és a Te vállalkozásoddal azonosítják. Általában elmondható, hogy a legjobban megkülönböztethető logók egy egyszerű, letisztult logó kép és egy egyedi betűtípussal írt vállalkozásnév kombinációjaként működnek a legjobban. Így tűnnek ki legjobban a tömegből.

  • A logó időtálló

A jó logó időtlen, vagyis akár 50 év múlva is könnyen felismerhető. Persze ez nem azt jelenti, hogy az idők során nem változtathatod meg a logódat az aktuális trendek szerint. De ehhez mindig óvatosan kell nyúlni, mert ha a logód teljesen átalakul, akkor már nem tölti be felismerhető és könnyen megjegyezhető szerepét. Érdemesebb a színekkel, árnyalatokkal játszani, mint teljesen átalakítani a már jól ismert, bevezetett logódat.

  • A jó logó sokoldalúan felhasználható

A sokoldalú felhasználhatóság azt jelenti, hogy a logód jól működik minden felületen és méretben. A logónak hatékonynak kell maradnia akkor is, ha óriásplakáton van elhelyezve, vagy csak egy bélyeg méretben, sötét háttér előtt világos színben vagy világos háttér előtt sötét színben. A tervezéskor ezért a fekete-fehér színeket használom, hogy minél jobban összpontosuljon a figyelem a formára és az alakra. A szín eldöntése a forma kiválasztása után történik. A színek eldöntésekor tisztában kell lenni azzal is, hogy a legtöbb ember milyen érzelmeket társít hozzájuk.

Egységes arculat

Az egységes arculat kialakításának nélkülözhetetlen eleme az egyedi névjegykártya, levélpapír használata. A logózott csomagolóanyag, levélpapír professzionális képet mutat a cégedről. Potenciális vásárlóid, ügyfeleid számára komoly, megbízható benyomást kelthetsz a megfelelően elkészített arculati elemeid használatával. Az elégedett ügyfél pedig még több vásárlót, ügyfelet hoz a számodra, ezért egyáltalán nem elhanyagolható szempont az, hogy milyen az összbenyomás a vállalkozásodról.

Tervezek az arculatnak megfelelő plakátot, szórólapot, katalógust is.

Milyen előnyei vannak az egységes arculatnak?

  • A vásárlók hűségesebbek lesznek
  • Könnyebb felkelteni a célcsoport (potenciális vásárlók) figyelmét
  • Professzionális megjelenéssel bizalmat kelt
  • A vásárlói bizalom emelkedésével növelheted vállalkozásod bevételeit

Az egységes arculathoz – igény esetén – megtervezem a közösségi média felületek arculatát is (például Facebook profilkép és borító).

Hogyan dolgozom?

1. Konzultáció

A kapcsolatfelvétel után személyesen megbeszéljük, hogy pontosan mire van szükséged, milyen elképzeléseid vannak.

2. Árajánlat elkészítése

A személyes konzultáción megbeszéltek alapján elkészítem az árajánlatot. Ennek elfogadása után szerződést kötünk egymással.

3. Tervezés

A szerződésben rögzítettek szerint elkészítem az elképzeléseidnek megfelelő arculatot. A terveket egy személyes találkozón, vagy akár elektronikusan eljuttatom hozzád.

4. Kivitelezés

A tervek alapján elkészítem az előzetesen elfogadott arculatodat. Az igényelt arculati elemeket megkapod vektoros formátumban is.