Webshop készítés

Webshop tervezés és készítés WordPress és Woocommerce vagy Shopify bővítmény segítségével.

Milyen lesz a webshopod?

Megnyerő megjelenésű

Fontos, hogy a webshop letisztult, esztétikus, igényes, modern külsővel rendelkezzen. Elengedhetetlen, hogy megbízhatóságot, profizmust sugározzon. Így lehetséges csak, hogy felkeltse a webshop látogatóiban a vásárlási szándékot. E cél eléréséhez szükséges a pozitív érzelmeket kiváltó arculat megtervezése.

Egyszerűen használható

Természetesen nem elég az, hogy egy weboldal, webshop esztétikusan néz ki. Fontos, hogy egyszerűen használható, első pillantásra is átlátható legyen. A funkcióknak működőképesnek kell lenniük, a vásárlásnak kényelmesnek és egyszerűnek kell lennie. Alapvető, hogy a webshopba látogatók a lehető legkevesebb erőfeszítéssel tekinthessék meg a termékeket, termékleírásokat, a legegyszerűbben tudjanak megrendelni. A potenciális vevők számára a legkényelmesebb, egyúttal leghatékonyabb helyeken legyen kialakítva a menü és a gombok. A webshoptól érkező automatikus visszajelzések is nagyon fontosak, mint például, hogy a termék a kosárba került, vagy hogy a megrendelést sikeresen elküldte.

Megfelelő minőségű termék képeket és termék leírásokat használ

A tetszetős, igényes termékfotóknak elemi szerepe van a vásárlói döntésekben. Csakis jó felbontású, profi képekkel érdemes a termék oldalát kiegészíteni, hiszen az így kialakított oldalon a termék eladási esélye sokkal magasabb. Előny az is, ha a termékről több szögből készült fotók szerepelnek a termék oldalán, így azt a potenciális vásárló jobban meg tudja nézni. A fotók mellett nagyon fontos a termékleírás is. Az alap jellemzőkön túl érdemes minél részletesebben írni a termékről. A részletes leírást a potenciális vásárlók nagyra értékelik, valamint a Google keresési találataiban is előbbre lehet kerülni, ha minél több információ szerepel a termékről.

Vásárlói bizalmat növelő elemeket tartalmaz

A webshop kapcsolati oldalán érdemes nem csak email címet feltüntetni, hanem telefonszámot vagy akár címet  is. A vásárlói bizalmat nagyban növeli, ha van ügyfélszolgálat, illetve ha szerepelnek korábbi vásárlók pozitív véleményei is.

Ha vannak tanúsítványai a webshopnak szakmai szervezetektől vagy a megbízhatóságot tanúsító pecsétek, akkor azokat is hasznos feltüntetni a webshopban.

Mindezek az elemek nagyban növelik a potenciális vásárlók bizalmát és a webshop megbízhatóságát. Így lehet a bevételt maximalizálni.

Teljeskörű információkat nyújt

A vásárlói bizalmat nagymértékben növeli, ha teljeskörű információkat nyújt. Hasznos, ha a webshop tartalmazza a szállítási információkat, az általános szerződései feltételeket, a pontos és egyértelmű garanciális feltételeket. Nagyon megkönnyíti a vásárlást, ha van egy Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) oldal, ahol a potenciális vásárló egyszerűen választ kaphat a kérdéseire.

Megfelelő fizetési és szállítási módokat kínál

Fontos, hogy a potenciális vásárlónak a legszélesebbkörű fizetési és átvételi módot kínálja a webshop. Fizethessen utánvéttel, átutalással, bankkártyás fizetéssel is akár, illetve átvehesse a rendelését futártól, csomagpontban vagy akár személyesen az üzletben, ha van.

Vásárlásra ösztönző elemeket használ

Érdemes lehet a webshop kosár oldalán a vevő által megvásárolni kívánt termékek alatt feltüntetni a kapcsolódó vagy legnépszerűbb termékeket, illetve az aktuális akciókat, a mennyiségi árkedvezményeket, ha vannak. Ha értékhatárhoz kötött az ingyenes házhozszállítás, azzal még lehet ösztönözni a látogatókat a további vásárlásra. Érdemes hűségprogramot is kialakítani, ez motiválja a korábban már a webshopban vásárolt ügyfeleket a visszatérésre és újabb vásárlásra.

Gyors

A webshop oldalának betöltődési sebessége kulcsfontosságú. A potenciális vásárló nagyon gyorsan továbbkattint, ha az oldal lassan töltődik be.